کارگروه فنی،صادرات و رمز ارزها – انجمن انرژی های تجدید پذیر ایران

کارگروه فنی،صادرات و رمز ارزها 

اهداف

کارگروه فنی،صادرات و رمز ارزها با هدف آشنایی هرچه بیشتر همکاران و علاقه مندان  به قوانین و مقررات فنی و تخصصی جهت احداث و بهره برداری نیروگاه ها ی تجدید پذیر بر اساس استانداردهای روز دنیا و استانداردهای ملی ایران و نیز جهت همکاری و راهنمایی سرمایه گذاران در زمینه رمز ارزها با استفاده از انرژی های تجدید پذیر و  راهنمایی  و مشاوره همکاران و بازرگانان جهت صادرات برق  بر اساس  قوانین و مقررات ساتبا و توانیر  به وسیله انرژی های تجدید پذیر می پردازد.

اﻋﻢ اﻗﺪاﻣﺎت

با عنایت به موارد پیش گفته از جمله اقدامات کارگروه در سال گذشته برگذاری جلسات فنی و تخصصی  در نمایشگاه انرژی تجدید پذیر در شهریور ماه 1401 و دعوت اعضای عضو و همکاران به هم اندیشی جهت رفع مشکلات  و قوانین صنعت تجدید پذیر و برگذاری دوره های فنی و دوره های کاربردی قوانین تجدید پذیر با متخصصین مجرب نموده  و  همچنین هکماری با ساتبا جهت ارزیابی فنی پیمانکاران جهت رتبه بندی پیما نکاران نموده و در راستای همکاری هر چه بیشتر انجمن و اعضا  مشاوره های تخصصی به صورت حضوری و آنلاین به اعضا و همکاران داده شده .

ﭼﺸﻢ اﻧﺪاز

با توجه به ظرفیت فنی و تخصصی این کار گروه در نظر دارد  با همکاری انجمن انرژی های تجدید پذیر و فنی حرفه ای  کشور جهت پروش کارشناس انرژی متخصص و معرفی به صنعت و همکاران اقدام نماید و در راستای رسیدن بازدهی بالاتر نیروگاه داران و سرمایه گذران رمز ارزها را در بستری کاملا شفاف با هم معرفی نمایند تا بتوانند به صورت B2B  مذاکرات دوره ای داشته باشند . در مورد دستورالعمل قوانین مقررات رمز ارزها با ساتبا جهت بهبود دستورالعمل جلسات داشته باشد. و همچنین جهت صادرات انرژی با اعضا و همکاران جلسات گذاشته و نتیجه جلسات را به ساتبا و وزارت نیرو جهت بهبود قوانین صادرات انتقال دهد .